Shopping =)

Idag va det dags för barnbidrag vilket betydde att det fanns pengar på kontot igen =). Jippi!!

Efter jag lämnat Ella på dagis så åkte jag till Maxi och handlade mat och det behövdes, det ekade tomt i kylen. Sen på väg hem somnade Linus i bilen, han som aldrig brukar sova innan lunch somnade redan vid 9.30. Det va nog för att han vaknade redan klockan 6.30. Efter vilan åt han lunch och sen begav vi oss till Väla/Ikea. Handlade lite presenter och en ny pyjamas till Linus. Gick in en runda på Ikea för att kolla lite till Linus rum och där sprang jag på Micke som skulle köpa sitt nya skrivbord. Vi käkade lunch tillsammans på Ikea så det blev en liten dejt bara sådär =).

Idag va det första dan Ella va på Kyrkis, hon va jätteglad när jag hämtade henne vid 15 och hade haft super kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0