Söndagsmiddag

Idag är det ingen vanlig söndag för idag ska vi ha söndagsmiddag här hemma. Även min mormor, Ellas gammelmormor kommer hit och äter. Det blir väldigt enkel mat, kyckling i ugnen med potatis, sås, rökål och fiskål (brysselkål). Eftersom jag är världs sämst på att göra sås ska mamma göra såsen =). Får väl lära mig men det känns inte som att det är läge idag när så många ska äta.

Nu är det inte många dagar kvar tills Micke börjar att jobba och då har jag lovat mig själv att ta tag i mig själv igen, tantgympan börjar och så måste jag börja med mina sit ups igen. På ett sätt är det tråkigt med vardag igen men samtidigt ska det bli skönt, skumt.

2009, va kan jag säga om 2009. Det bästa som hände var att vi 3 blev 4 när min lilla älskling Linus kom till oss. Kan inte fatta att han snart är 1 år.... Annars tycker jag inte att det hände så mycket annat 2009 =), det gjorde det ju säkert men inte som jag kan komma på nu på rak arm. Just det, min stora älskling blev ju 35 och Stephanié tog studenten!


Linus 4 dagar


Mina älsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0