Stackars Bellan =(

Igår kväll när vi var hemma hos mamma och pappa började Ella helt plötsligt att klaga på att hon hade ont i magen. Efter en stund somnade hon i Mickes famn så vi förstod att det nog va nått på gång.

När vi kom hem och Micke höll på att ta av henne ytterkläderna sa hon helt plötsligt att hon måste kräka, hon va så duktig och kunde hålla sig tills jag kom med en hink till henne. Jag tog in henne på toan och tvätta av henne och tog på henne pyjamas, hon hade feber så jag bäddade ner henne och lät henne titta på film i hennes rum. När filmen va slut så ville hon att jag skulle läsa så det gjorde jag såklart, det tog inte lång tid efter det så hade hon somnat.

Runt 01.30 ropade hon på mig, hon ville in till mig och Micke så jag hämtade in henne. Hon somnade direkt men hon har legat och yrat och slängt sig hela natten så jag har inte sovit så där super direkt. Tror det är därför jag har sånn huvudvärk.

Just nu så är hon inne på sitt rum och tittar på Lilo och Stich, hon har fått i sig en yoghurt och jos. Hon har fortfarande feber men hon har inte kräkt mer, jag hoppas det håller i sig.

Idag ska jag på läkarbesök med Linus så Micke kommer hem och tar Ella under tiden, ska be dom kolla hans ögon för jag misstänker att han fått ögoninflammation igen =(.

Nä, nu ska jag in och ta mig en dusch medans Linus sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0