vardag igen...

Så var man tillbaks i vardagen igen. Micke börja jobba idag, det är tur att det är fredag igen imorgon. Bra med kort vecka så man hinner anpassa sig =).

Imorse vaknade Linus klockan 06, jag orkade verkligen inte gå upp så jag tog in honom till oss fast att jag inte brukar göra det. Han somna om och det gjorde jag med. Klocka 08 stack Micke till jobb och då vaknade vi, även Ella.

Gav honom fisk till lunch idag, efter två skedar totalvägrade han äta mer så jag fick ge honom desserten. Han var trött så jag la honom men han sov bara i 30 minuter. Nu var han både trött och hungrig....
Gav honom lite yoghurt så ska han snart få gröt till mellis.  Det är rätt tråkigt att han är så kräsen, han äter inte alls många sorter av barnmaten och han vägrar äta hemlagad mat. Rätt stor skillnad mot Ella som åt precis allt!

Imorgon blir det nog pulka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0