veckan som gått...

Har varken haft lust eller ork att blogga denna veckan men här kommer en sammanfattning på veckan =).

Veckan började lugnt med en slapp måndag, blev lite tvättat men det var väl allt =). I tisdags när jag hämtade Ella ville hon ta med Nelly hem så då fick det bli så. Efter lek och stoj gick Nelly hem och jag fick börja på middan, eftersom det va tisdag så va det dags för TANTGYMPA. Blev svettig denna vecka med =). Linus fick även en mycket efterlängtad tand nr 3 denna dag! Jippi!

I onsdag kom snöstormen men jag tog mig ut i alla fall. Va tvungen att handla mat och så fick det bli en runda till Väla för typ alla Ellas tröjor börjar bli för små... Det blev lite shoppat men jag hitta inte riktigt allt jag behövde, men hon fick en ny tunika och leggins till det och nya strumpbyxor. Linus fick en tröja och strumpor.
Det kom riktigt mycket snö och på torsdagen va vi nästan insnöade, av någon anledning så blåser all snö upp på vår uppfart + att plogbilen va inte så snäll mot oss om jag säger så =). Torsdagen va lugn... Blev lite röj i grovköket, det behövdes.

Nu är det fredagsmyyyysss..... Blev en runda på kyrkis och sen hem, städa och försöka sätta ihop en hatthylla. Jag är inte glad på IKEA, hälften av skruvarna va trasiga så allt blev snett och vingt och jag skadade mig så det började blöda! Men upp ska den! Micke får fixa när han kommer hem.

Nä nu får det räcka, orkar inte skriva mer nu, kanske blir en runda till ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0