Bad och kalas =)

Igår var det torsdag och jag vill lova att när jag gick å la mig runt 23.30 va jag grymt trött. 10.30 startade karavanen mot Långedammbadet i Hörby, jag, Ella och Linus åkte dit med Linda, Elias, Tina, Astrid, Fredrik, Martin och Elias. Tjoflax va roligt det va! Det värmer mitt stolta mamma hjärta när man ser hur roligt ens barn har det. Linus hade super kul och det hade Ella med. Hon vågade till och med prova att simma med sina armpuffar. Måste säga att Ella va så duktig hela dagen =).










Vi åkte hem runt 15.30, så vi va inte hemma förräns runt 16.30. Börja på maten direkt och sen när både Sandra och Micke landat blev det kyckling, ris och sås.

Vid 19.30 åkte jag och Micke in till stan för att kolla på Företagsrock och Optimera. Vår Jesper skulle ju sjunga =). TYvärr kom dom inte till final men dom va bäst ändå =).

Idag ska vi fira Linus 1 år, världens bästa 1-åring! Så när Ella vaknat och vi gjort vid oss ska vi åka och handla på Maxi, sen när vi kommer hem så ska vi baka muffins och göra tårtan och förbereda maten!


Linus, 15 mars 2010

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad kul med 1 års kalas. Har själv en liten flicka som fyller 1 om drygt en månad. Kan du inte lägga in lite bilder på alla hans presenter så man kan få lite tips på vad man kan köpa till en 1 åring. Tycker det står helt still i huvudet och vet inte alls vad man skall önska av folk som frågar. Några bra tips??

2010-03-19 @ 15:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0