helgen som gått...

Söndag morgon... Har varit vaken sen 6.30, känner verkligen att jag behövt sova eftersom jag åkt på en dunderförkylning och har en grym huvudvärk. Men men, inte gnälla, vad gör man inte för sina barn, även om det innebär att man får gå upp 6.30... =).

I fredags hade vi i alla fall lite kalas för Linus. Jag hade gjort tårta, bakat muffins och så bjöd vi på tacos. Det va trevligt och så fick han ju massa fina presenter!


Ella hjälper till och städar innan alla kommer.


Paket =), Ella hjälper till =).




Disco på Ellas rum.










Bobby car från mormor och morfar


Jeans och piké från Sandra och Micke


Skor från Steffie


Från farmor och farfar

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Pyjamas från gammelmormor

Så fick han pengar från Simon och pengar till sin fond av Pia och Erik.

Igår lördag va vi bara hemma och tog det lugnt eftersom jag är förkyld oc Linus är febrig, god middag gjorde jag oxå =).

Idag ska Ella med mormor och morfar och kolla på Duvungarnas sista föreställning, annars blir det lugnt!

 

Oj, va många bilder =).

 


Kommentarer
Postat av: Mats

Det blev ju en fin fotbolls tårta.

2010-03-21 @ 08:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0