Ja, jag lever =).

Tiden har rullat på och helt plötsligt är det en vecka sen jag blogga...

Förra veckan: Linus blev bra dagen efter, prickarna försvann helt till tosdag. I torsdags var föräldra gruppen här på våffelkalas, det va mumsigt! Ella hade påskfest på dagis i torsdags och va så här fin:



På kvällen va vi hemma hos mamma och pappa och käka. Hade lite otur =(. Ella brände sig rätt rejält på armen och Linus smällde ansiktet i golvet =(. Sen när vi körde hem höll vi på att bli påkörda, hatar folk som tror dom äger vägarna och kan skita i väjningsplikt!

Helgen var lugn, vi hade inget inplanerat så det blev familjemys! Självklart släckte vi ned i lördags =).

Igår var Linus hos tandläkaren, det gick bra. Både han och Ella va duktiga =). På kvällen va vi hos Sandra och Micke för att fira Micke 25 år! GRATTIS!



Idag ska Linus få sitt 1-års vaccin, äntligen. Han fick ju inte det sist eftersom han va febrig. Vi ska även gå och köpa påskris!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ohh, min lilla kärring! Hon e söööt.. Min gubbe e ju också för söt....

2010-03-30 @ 17:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0