Kompis

Onsdag morgon, idag ska Ella ha en kompis här så att hon får leka av sig lite. Ella hade tidig höst en period där det va väldigt jobbigt, en liten trotsig period kan man säga =). Denna helg kom det tillbaks =(, hoppas bara att det går över snabbt för det är inte rolit att hantera henne när hon är på det humöret.

När Micke kommer hem ikväll och vi har ätit ska jag åka till Maxi och veckohandla, får inte ihop det annars för imorgon ska vi nog till Fredriksdal på påskfest och sen är det svårt att handla påskäggen till barnen när de är med =).

Bvc gick bra igår, passade på att väga honom igen eftersom han bara hade gått upp 10 g mellan 11-12 månader. Nu vägde han 10.600 g så det va upp 400 g på 2 veckor. Måste ha blivit fel förra rundan... Vaccineringen gick bra, han va öm på em och hade nog lite ont så han fick en alvedon. Micke hade barnen för jag var på Me&I-party hos Anna och han sa att alvedonen nog hjälpt för det va inga problem =). Handlade faktiskt "bara" 2 plagg, en tunika till mig och en klänning till Ella. Köpte inget till Linus, hitta inget som jag kände för. Är ju faktiskt onödigt att bara handla för handladets skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0