oj oj oj

Typ 100 år sen jag blogga känns det som... Har inte haft nån lust och så har dagarna bara sprungit iväg =). Vad har hänt då? Jaaa.... jag har fyllt 30! Wihoo! Hade en super mysig dag även om det va slitigt =). Fredagen, 5/3, var först jag och barnen på busfabriken med föräldragruppen. Vi hade jätte roligt så de 3 timmarna sprang iväg! Sen bar det av till Maxi och syrran en snabbis. Vidare hem för att städa och göra smörgåstårtorna. Var helt slut när jag var färdig så det fick bli pizza til middag. Blev väckt av skön sång 06.30 på födelsedags morgon, 6/3, in kommer Ella och Micke med en cykel som stått i vardagsrummet över natten. Micke ville inte chansa att jag skulle hinna upp å se den. Jag fick även en jätte fin Odd Molly blus som jag öppna. Sen tog Micke barnen och jag fick sova vidare. Dagen ägnades åt att dekorera smörgåstårtorna och göra de andra tårtorna och att göra sig fin =). Vid 17 kom de första och de sista gick vid 12. Fick många fina presenter och lyckönskningar under dan!

Veckan som gått har det varit lugnt. Köpte mig ett par nya jeans, äntligen!, i onsdags och i torsdags var vi på föräldra träff hos Tina, Astrid och Fredrik. De hade varit så söta och samlat ihop till en present till mig. Jag blev super glad!

Idag ska vi se om vi kan köpa nått litet till Linus för han fyller ju år på måndag. Min stora kille! Sen på kvällen ska vi hem till Björn å Camilla i Ödåkra. Ska bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0