trötter...

Fy fabian vad jag har sovir lite inatt. Räknade ut att jag sovit ungefär 4 timmar +/- nån halvtimme.

Kom hem vid 23.30 igår efter en trevlig kväll hos Camilla och Björn, Ella och deras Lukas lekte jätte fint och Linus blev helt till sig när han såg deras vovve Chili =). Till och med Ella kelade med Chili, kan säga att det va kul att se henne så orädd med en hund då hon blivit hundrädd sen den "vilde" hoppat på henne några gånger för mkt.

Vid 02 vaknade Linus första rundan av sin jobbiga hosta, sen höll han på och hosta och sova jätte oroligt resten av natten, vid 06.30 gav jag upp och tog upp honom. Han somnade i min famn i soffan så jag bar in honom i våra sämgar i hopp om att få sova en timme till men näää, han skulle inte sova. Jag hoppas han inte börjar bli sjuk, han hostar och är lite förkyld så det bådar ju inte gott =(. Tyckte han va varm så jag tog tempen och då hade han 37.5 så ingen feber än så länge. Hoppas det inte blir värre än så här för han fyller ju år imorgon. Ska i och för sig inte kalasa för honom förräns på fredag men ändå! Ska till bvc oxå å vaccinera/mäta/väga honom imorgon och då är det ju inte bra om han är kass =(.

Idag händer det inte mkt, ska till mamma å pappa ikväll å käka annars blir det bara slappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0